Schokken 1.2 TSI

Nick 0106

Bekend lid
146
51
67
Hallo mede forum leden,

Ik heb een vraag over een probleem dat ik heb met mijn 1.2 TSI.
De motor schokt af en toe behoorlijk en soms wat minder als hij vermogen moet leveren in de toerenrange van 3000 - 5000.
Een goed voorbeeld is bijvoorbeeld: invoegen op de snelweg. Je wilt graag wat harder rijden, en geeft wat extra gas, en dat is dan zo’n punt waarop hij schokt
Er komen tijdens het schokken geen meldingen in het instrumentenpaneel.

Er staat 108000 km op en de auto is van 2011.
Heeft iemand een idee over de oorzaak hiervan?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Mogelijke oorzaken: vervuilde of versleten bougies, bougiekabels, luchtfilter, benzinefilter, injectoren, vacuümslangetjes,,,,,,,,,,,,,, Stap voor stap checken, te beginnen met de makkelijkst te controleren onderdelen, zoals de bougies, luchtfilter, vacuümslangetjes en benzinefilter. Hopelijk heb je hier wat aan.
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Mogelijke oorzaken: vervuilde of versleten bougies, bougiekabels, luchtfilter, benzinefilter, injectoren, vacuümslangetjes,,,,,,,,,,,,,, Stap voor stap checken, te beginnen met de makkelijkst te controleren onderdelen, zoals de bougies, luchtfilter, vacuümslangetjes en benzinefilter. Hopelijk heb je hier wat aan.

ik zal vanmiddag eens beginnen met de bougies enzovoorts. Bedankt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!