Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sdu7cb zei:True, ik durf het alleen het ombouwen niet echt aan, heb wat fotos gezien hier op het forum
Sdu7cb zei:Units met Xenon lampen, overige lampjes, starters is ongeveer 1700-1800 euro samen, set Golf 6 Xenon adapters is 40-50 euro ongeveer. Lichtschakelaar 30 euro ongeveer. Verder nog wat draad, koppelstukjes etc. wat hier altijd in de garage te vinden is. Totaal wel een flink bedrag in ieder geval.
Gewoonjan zei:@ KYC, dat is idd een heel stuk goedkoper jah
heb idd dezelfde overweging als jou gemaakt aangezien oem xenon super nice is, maargoed dat geld heb ik er niet voor over om met xenon te gaan rijden, sterker nog dat 'heb' ik niet eens :lol:
lees: student :lol:
maar Sdu7cb, jij hebt je polo mooi voor elkaar!
ben benieuwd wat 't 'eindproduct' zal zijn
haha geen zin in voltijd studie ofzo?Sdu7cb zei:Hier ook student maar wel eerst 2 jaar associate degree en nu duaal, dus niet voltijd aan de studie (gelukkig)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.