Megalo_
Actief lid
Wanneer ga je? Ik wil met m'n Polo'tje in oktober, maar gezien de toenemende besmettingen in het buitenland ben ik het weer een beetje uit m'n hoofd aan het zetten. Ben dus wel benieuwd naar je ervaringen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer ga je? Ik wil met m'n Polo'tje in oktober, maar gezien de toenemende besmettingen in het buitenland ben ik het weer een beetje uit m'n hoofd aan het zetten. Ben dus wel benieuwd naar je ervaringen.
PM je ff om het topic schoon te houdenWanneer ga je? Ik wil met m'n Polo'tje in oktober, maar gezien de toenemende besmettingen in het buitenland ben ik het weer een beetje uit m'n hoofd aan het zetten. Ben dus wel benieuwd naar je ervaringen.
Vind het altijd erg lastig met lichtinval om een pikzwarte auto te fotograferen aangezien ik iphone gebruik.
Bedankt voor de spoedcursus! Ga ik zeker doen!Prima foto toch!
Voor de volgende keren. Zorg dat de auto net uit het midden staat met de neus naar de open ruimte.
Fotografeer ongeveer op koplamp hoogte
Tik even op de auto voor belichting en scherpte
Klaar!
Michael! Deze ken ik! Michael ken ik ook. Zie hem veel bij auto events. Maar nu even niet. Laatste was Essen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.