starsky
Voormalig Admin
Moet je even op ebay snuffelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vind ze niet op ebay of ze zijn veel te duur, staan er 1 of 2 voor 60-70 euro zonder verzendingskosten, dan kan ik zelf laten spuiten en ben ik nog goedkoper uit.Moet je even op ebay snuffelen
zijn van een kerel met zijn golf 5 gti geweest, maar hebben inderdaad ook onder een audi a4 cabrio gelegen die stond naast hem in de garage wss kameraden ofzo, hij rijdt nu met bbs rs'n dacht ik was ook op eurosunday, hij heeft ook z'n snowflakes te koopVelgen staan er super onder man!
Zijn toevallig van die a4 cabrio geweest?
Wel jammer van het raken maar denk inderdaad ook dat verbrede wielkassen u probleem niet gaat oplossen aangezien ze gemaakt om te passen op een originele voorbumper. Enigste oplossing zou zijn om wielkassen+voorbumper te verbreden
ben nu al een tijdje opzoek naar een setje velgen maar kom niks tegen.
ben opzoek naar een setje 18x7j et moet met adapters naar +- 35 gebracht kunnen worden.
zelf ben ik naar deze velg opzoek maar vind ze totaal nergens (origineel).
als iemand weet die ze verkoopt, geen replica's btw let me know!
ik kan ze ook bij mercedes zelf bestellen maar dan heb ik een onderdeel nummer nodig.
als iemand anders een nette set te koop heeft/weet die deze maten hebben (18x7J) mag je het altijd voorstellen. (ps: geen replica's)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.