Signaal van FM frequenties

bigtiger

Nieuw lid
Eerst had ik originele VW radio erin zitten prima signaal overal. Daarna een nieuwe aftermarkter radio erin gezet, Harstikke tevreden alleen heeft die nauwlijks signaal over de FM radio. hoe zou dit komen? de aansluiting of moet er nog een FM versterker tussen?
mischien mensen die dit probleem ook kennen?

alvast bedankt

De antennevoet is al een versterker van het signaal;-), maar je zou er eentje extra tussen kunnen zetten... Ook zit er verschil in de kwaliteit van de tuners. Mijn huidige pioneer en vorige jvc headunit hadden prima tuners, mijn pa ging van een blaupunkt naar een kruitvat radio dat was 3x klote..

De antennevoet krijgt toch juist stroom van de originele radio om te werken?? Iets wat aftermarket radio`s niet doen.

Seat  Leon SC FR 
Je hebt een "Phantomeinspeisung" nodig, deze wordt vaak gecombineerd met een Quadlock Adapter.
41bA3vEmLBL.jpg

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!