Slammed Polo BlueGT van Syste.

Tipje van de sluier: het heeft te maken met een licht/regensensor..... ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Helaas kan ik dat niet toestaan @Nickos
Dit omdat ik geen panoramadak heb en ik dus deze functie maar 1 maal kan gebruiken.
Ik zal dus een weloverwogen beslissing moeten maken wanneer ik de “Eject-button” indruk.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en Franklin Golf4TDI
Hahaha. Als ik de BBSjes er onder had zitten hadden we een identieke Polo gehad. ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Nickos
Vanavond is Michel weer gezellig op de koffie gekomen en hebben we een regen/lichtsensor ingebouwd om zo automatische verlichting in te bouwen. Geen Ali-Expres schakelaar maar gewoon netjes OEM. Helaas kwamen we er wel achter dat de sensor kapot was. Nadat ik hem open maakte werd wel duidelijk waarom. :confused:

Verder had ik ooit mistlampen in mijn voorbumper gemonteerd puur omdat ik dat gewoon netter vind smoelen. Toen ik mijn GT bestelde met Xenon was het niet mogelijk om dan ook mistlichten mee te bestellen. Ik heb daarom ook nooit mijn mistlampen aangesloten.
Dit is vanavond dus wel gebeurd..

Morgen maar eens terug naar de sloperij om de sensor om te wisselen. Dan hoop ik morgen de automatische verlichting met coming en leaving home werkend te hebben.

B9DA9086-3CD9-42A8-959F-FFD3E262FEAC.jpeg

F6551723-231C-4D73-BDD6-000F2742353F.jpeg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Weer een mooie en erg handige optie erbij wel jammer van de sensor maar dat komt goed.
Altijd fijn de cable guy met de handigheid en kennis hiervoor onder je dashboard ;).
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Ik heb de automatische verlichting op de zelfde manier door Michel geïnstalleerd. Heel blij mee nog steeds.
Wat ik vind is dat mijn polo ook origineel xenon heeft maar met mistlampen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!