Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hi,I live in Turkey I'm a 2015 Polo bluegt owner , I want to change the front bumper what is the part number of the r line front bumper with headlight washer system ?
where I can buy online
thx
Dank je Slack079. De originele velgen worden niet verkocht. Deze zitten gewoon onder de polo voor het dagelijks gebruik.Echt een super dik ding! Heb ik meteen een vraag aan je, verkoop jij die originele 17 inch Montani velgen niet?
Dat is heel goed te begrijpen Syste, dan moet ik helaas verder op zoek. Ben namelijk helemaal verliefd op die Montani antraciet velgen.Dank je Slack079. De originele velgen worden niet verkocht. Deze zitten gewoon onder de polo voor het dagelijks gebruik.
Ik zag je zaterdag een week geleden op flight forum bij het Philips gebouw. Of in ieder geval je auto, met iemand ernaast maar zag het te laat/veraf om te zien of jij dat was De auto kon iig niet missen
Het was volgens mij wel zaterdag, tegen de avond, iig niet vrijdag want toen ben ik zelf niet weggeweest . Was verder geen enkele andere auto daar dan die van jou.Haha. Goeie spot Jurgen!
Klopt.. ik ben daar tijdelijk wat controle werkzaamheden aan het uitvoeren.
Normaal kom ik met m'n Transporter, maar ben laatst eens met de polo gegaan.
Maar dat zal niet op zaterdag geweest zijn. Dan werk ik niet. Ik denk vrijdag..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.