gixxer1986
Nieuw lid
vanmorgen met andere ballasten geprobeerd maar het probleem blijft hetzelfde, heb me oude radio rcd310 er ook nog in gehad en ook dan blijft het probleem hetzelfde. zou het ook aan de accu ofzo kunnen liggen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als het goed is, heb je dan 2 antenne's. Heb je deze al eens omgewisseld ?heb me oude radio rcd310 er ook nog in gehad en ook dan blijft het probleem hetzelfde.
Als het goed is, heb je dan 2 antenne's. Heb je deze al eens omgewisseld ?
Wat is de vervangende radio, en hoeveel antenne aansluitingen heeft deze ?er zit aan de achterkant idd een stekker met een dubbele pin, waar zou de 2e antenne dan moeten zitten ?
hoe kan ik deze dan omwisselen stekker er even andersom in ?
Die heeft inderdaad ook 2 antenne's. Wisselen heeft dan weinig zin.de radio die er nu inzit is een rns315 zelfde aansluiting als de rcd.
Heb je rond dezelfde tijd je DRL laten inbouwen ? Misschien kan die DRL-module niet overweg met de Xenon.Het probleem is idd ontstaan na het inbouwen van de xenon set, als ik alles loskoppel is het gewoon goed en zolang de lampen niet aanstaan is er ook niks in aan de hand.
Op stand 0 zou Xenon niet moeten branden, tenzij je gedimt (80%) dimlicht als DRL geconfigureerd hebt staan. Dit zal dan ook te weinig stroom zijn voor de ballasten om de Xenon-lampen volledig tot ontbranding te krijgen.Tevens heb ik als ik de auto op contact zet en dan de xenon aanzet op stand "O" dat hij gaat knipperen!
Heb je ook een aparte DRL ? Bijvoorbeeld bij de mistlampen ?op stand 0 branden bij mij ook gewoon de lampen hoor (heb zelf niks geconfigureerd) dus dan zal de xenon ook aangaan.
Jouw dimlichten zullen dan inderdaad aangaan op stand 0, maar een stuk zwakker dan gewoon dimlicht.nej heb alleen de mistlampen onder in de bumper
Zelf heb ik een aparte DRL naast de mistlichten en mijn H4 Bi-Xenon set gaat dus niet branden of knipperen op stand 0.klopt ik schat ongeveer zo'n 80% licht sterkte
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.