slechte ontvangst door xenon

vanmorgen met andere ballasten geprobeerd maar het probleem blijft hetzelfde, heb me oude radio rcd310 er ook nog in gehad en ook dan blijft het probleem hetzelfde. zou het ook aan de accu ofzo kunnen liggen ?
 
de radio die er nu inzit is een rns315 zelfde aansluiting als de rcd.
Die heeft inderdaad ook 2 antenne's. Wisselen heeft dan weinig zin.
En het probleem is echt ontstaan bij het inbouwen van de Xenon ? Wat gebeurt er als je de ballasten helemaal loskoppelt (en eventueel de gewone lampen er weer in duwt) ?

Misschien ligt het aan de voeding van de antenneversterker, heb alleen geen idee hoe je dat kan testen.
 
Het probleem is idd ontstaan na het inbouwen van de xenon set, als ik alles loskoppel is het gewoon goed en zolang de lampen niet aanstaan is er ook niks in aan de hand. orginele lampen erin heb ik nog niet weer geprobeerd maar zal ik straks een proberen wat er dan gebeurd maar ben bang dat het dan ook gewoon goed is. heb ook nog geen reactie weer gehad van xenonlamp
 
Ik heb het zelfde probleem in mijn Polo!

Heb sinds eergister 6000K Xenon erin gebouwd en mijn radio zenders vallen gelijk weg zodra ik de xenon aanzet!
Tevens heb ik als ik de auto op contact zet en dan de xenon aanzet op stand "O" dat hij gaat knipperen!

Maar zodra ik de auto start is het opgelost ..
Wat kan hier het probleem van zijn dan?

Gegroet
 
Punt twee kan zijn slechte ballasten (al is dat onwaarschijnlijk als jr xenon het wel prima doet wanneer de motor draait), massa die slecht contact maakt of dat je auto zelf niet genoeg stroom levert(/kan leveren) als je motor niet draait ;)

Maar blijven de lampen knipperen als je motor niet draait?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!