Maarten1988
Nieuw lid
Is er iemand die weet hoe ik achter mijn sleutel code kan komen? Ik wil graag een sleutel laten bijmaken maar liever niet bij de dealer!
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn genoeg mensen die evt. kopie van je sleutel kunnen maken ( met transponder )
Waar woon je ergens ?
Mensen van het forum of bekende sleutelmakers?
Woon btw in Zandvoort
Met de juiste middelen kun je achter je sleutelcode komen, dan is het een kwestie om met vcds een sleutel aan te leren en klaar ben je!
Ik ken er wel één in Amsterdam
Inmiddels de kabel binnen en werkend! Sleutelcode uitgelezen en met vcds ingelogd in de immobilizer en met succes de transponder ingeleerd!
Helaas werkt deze kabel niet op canbus auto's maar is voor een 9n dus geen probleem!
voor mij dus geen dure sleutels meer bij de dealer!
Ik neem aan gezien het filmpje dat je gebruik maakt van een officiële Ross Tech kabel? Hoe ben je achter de code gekomen? Zou je misschien een how to kunnen schrijven?
Zou je ook kunnen vermelden welke set je gekocht hebt? Ik heb hier persoonlijk ook wel interesse in.
* Even ter correctie: De 9N heeft CANBUS
Inmiddels alweer een Jaar geleden! Eerlijk gezegd ben ik vergeten hierop terug te komen! Ik zal nu proberen een zo uitgebreide How-To te maken!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.