Sleutels inleren andere BCM

Ik heb laatst een golf 7 GTI stuur gekocht voor in mijn polo 6R alleen moest ik om de knopjes te laten werken een andere BCM aanschaffen. Ik heb er eentje van een T6 gekocht die een goede vriend van mij ook in zijn auto heeft zitten. Eenmaal alles aangesloten en omgebouwd en alle knopjes en lampjes werken, alleen de afstandsbedieningen van mijn sleutels niet (wat logisch is). Nu hebben we op 2 verschillende computers in VCDS geprobeerd om de sleutels in te leren op de andere BCM alleen werkt het kanaal niet waar we de sleutels moeten inleren. Heeft iemand hier ervaring mee of kennis over hoe ik dit opgelost krijg, want de hele tijd handmatig mijn auto ontgrendelen is niet bepaald handig.

Voor eventuele vragen zal ik mijn best doen om alles zo snel mogelijk te beantwoorden!

Volkswagen  Polo 6R 
gok dat je dan nog op de externe gateway zit, die moet je ombouwen naar interne gateway en de losse gateway verwijderen. dan heb je rechtstreeks contact tussen interne gateway en teller en dan kun je sleutels koppeln

gok dat je dan nog op de externe gateway zit, die moet je ombouwen naar interne gateway en de losse gateway verwijderen. dan heb je rechtstreeks contact tussen interne gateway en teller en dan kun je sleutels koppeln
Heb je een idee hoe ik dat zou kunnen doen?

Volkswagen  Polo 6R 
kabelschema van een T6 halen, het liefst zo dicht mogelijk bij de donor, en alles stuk voor stuk vergelijken en aansluiten.
Oke en dan zou het in VCDS moeten werken neem ik aan? Want ik had het laatst ook niet voor elkaar gekregen om de sleutels die al ingeprogrammeerd zaten te wissen maar dat werkte niet maar door de video die Jeroldd stuurde kon het ineens wel

Volkswagen  Polo 6R 
Daar ga ik wel vanuit maar ik kan via een beeldscherm niet in jouw auto kijken dus het blijft een beetje gokken.
Ik zal morgen eens kijken en als het me dan niet lukt wordt het zaterdag i.v.m. weinig tijd. Ik zal wel een update sturen of het gelukt is of niet

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!