Willykr
Bekend lid
Welke aanpassing moet je nog meer doen via VCDS naast het aanpassen van de leverancier?Gasrespons bij lage toeren wordt inderdaad wat beter na twee VCDS aanpassingen en chiptuning.
Volkswagen
Golf 7.5 R-line
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke aanpassing moet je nog meer doen via VCDS naast het aanpassen van de leverancier?Gasrespons bij lage toeren wordt inderdaad wat beter na twee VCDS aanpassingen en chiptuning.
miss is dat wel de mod waar die tcl zo tof over deedGaspedaalrespons kan van ‘controller over time’ aangepast worden naar ‘direct’.
Wordt ook wel de linear acceleration mod genoemd.
Weet jij ook hoe dat aan te passen is via VCDS?Gaspedaalrespons kan van ‘controller over time’ aangepast worden naar ‘direct’.
Wordt ook wel de linear acceleration mod genoemd.
Gewoon chippen bij VagTechniek, je trekker veranderd in een MonsterTruck geloof me nou nou maar
Mvrg
miss is dat wel de mod waar die tcl zo tof over deed
385 euroWat kost dat?
385 euro
Nee dat was volgens mij de Audi Throttle mod zeer exclusief. Kan alleen bij TCL en is geheim. Ohja, bij mij kan het ook. Zonder geheim...
kijk even naar de uploader van die video
Aah zo doe je dat. Dat zal ik, als ik eindelijk een OBDeleven heb, eens proberen. Gelukkig wil niet iedereen alles voor zichzelf houden. Bedankt voor het delen.
Daar gaat zijn geheim
kijk even naar de uploader van die video
Ivm de lease tuning? Wat wil je gaan doen dan? Steeds als je naar de dealer gaat die tuning er af laten halen?Wat is de service interval eigenlijk bij 1.0 95pk? (Ivm met lease. .tuning).
Ivm de lease tuning? Wat wil je gaan doen dan? Steeds als je naar de dealer gaat die tuning er af laten halen?
Dat heeft totaal geen zin daar komen ze wel achter hoor als die getuned is of getuned is geweest.
GTI is 30.000km
Natuurlijk zien ze dat welOm de 2j dus als t goed is. Haha.
Als de software is teruggezet zien ze toch niets?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.