Snelheidsmeter wijkt af Polo 6n 1.6

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met het probleem van de VW polo 6n 1.6 van mijn vriendin. Sinds een tijdje wijkt haar km-teller zo'n 30km af van de daadwerkelijk snelheid. Op het moment van stilstand staat de teller op 30km/u, wanneer je gaat rijden tellen hier de km's bij op. Bij 50 geeft de teller dus 80 aan bij 100, 130 enzovoorts.

Wie kan mij uitleggen wat hier het probleem kan zijn en hoe ik dit op zou kunnen lossen?
Alvast bedankt voor de hulp allen!!

Gr,
Thijs
 
Helemaal top joh dat snelle antwoord!
Kan ik ook ergens hier op het forum terugvinden hoe ik die tellerbak open maak? En is t veel werk dat jullie weten?

Alvast bedankt in elk geval! Ik ga vast sporen op dit forum :)

Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!