Rainesh
Bekend lid
Dat heb ik al. Had ik ook op de A3cabrio.
Dan heb je geen Mods4cars module nodig
Voor carplay etc kan ik je ook wel mee helpen
Audi
A3 8V Limousine Facelift
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat heb ik al. Had ik ook op de A3cabrio.
Heb ik ook al Heeft Roy van Vagdiagnose voor me gedaan.Dan heb je geen Mods4cars module nodig
Voor carplay etc kan ik je ook wel mee helpen
ooooooooooh was dat die van jou waar hij mee bezig was! Roy ken ik heel goedHeb ik ook al Heeft Roy van Vagdiagnose voor me gedaan.
Misschien kan je me wat tips geven voor de Golf voor de bi-xenon koplampen.
Hahaha, ja klopt. Volgens mij had hij je aan de foon ivm de Apple CarPlay wat niet wilde werken. Hij was toen bezig met mijn auto en de auto’s van Ron.ooooooooooh was dat die van jou waar hij mee bezig was! Roy ken ik heel goed
Je boordnet moet geschikt zijn voor de bi-xenon koplampen. Indien geschikt dan een kwestie van aansluiten, coderen en klaar.
Jap dat was ik. Maar dat is goed opgelostHahaha, ja klopt. Volgens mij had hij je aan de foon ivm de Apple CarPlay wat niet wilde werken. Hij was toen bezig met mijn auto en de auto’s van Ron.
Roy gaat nog de inklapbare verwarmde spiegels met side assist monteren. Dan zit bijna alles er wel op wat ik wil hebben.
Tis allemaal weer goed gedaan hoor. Die van de uitlijn zei nog, zo zo die zien we niet vaakWas weer mooi ook deze mooie TTS te verlagen voor je. Staat er weer super bij en rijd fantastisch .
Op naar de volgende klus.
Is goed hoor. Zie ik die bolide van jou ook eens een keer in het echt. Moet alleen nog een keer een afspraak inplannen en ik heb nog een onderdeel nodig.Jap dat was ik. Maar dat is goed opgelost
Nice, ik zal dan kijken of ik rear cross traffic ook erbij kan coderen voor je. Doe ik wel met Roy samen.
Zo simpel denk weer te moeilijk (hahaha) maar zal er aan denken.portier armsteun Vergeet je lichtschakelaar en het lichtplaatje niet mee te vervangen dan.
Hahaha...voorlopig welJaja altijd het laatste
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.