Snowdude's Polo GTI - op z'n wintersloffen Black edition p25

Re: Snowdude's Polo GTI - New Pictures P22

Briano zei:
Ik was deze vrijdag nog terug geweest naar Reedijk voor 1 velg.
Heb Steven nog gesproken. Hij vertelde nog over jou dat je super laag
wilde :lol: lekker he op de 18". Winter velgen zien er goed uit :mrgreen:

Hahahaha...ja klopt...moest 1 vinger tussen band en spatbord kunnen.. :twisted:
Ben er heel erg tevreden over.
 
Re: Snowdude's Polo GTI - New Pictures P22

marco zei:
effe een vraagje snowdude .

ben je tevreden over het rijgedrag na het verlagen en dan bedoel ik qua stugheid en comfort......

groet marco,

He Marco, ik ben tot nu toe erg tevreden over het rijgedrag. Ik dacht eerst dat hij te stug zou gaan worden met die schroefset maar vind dit meevallen.
Laat ik het zo zeggen hij is stevig-comfortabel..Maar ik zit veel op de snelweg en kan me voorstellen als je veel de stad rijdt en op slecht wegdek je hem weer te stuiterig gaat vinden.
Blijft een kwestie van smaak...
 
Re: Snowdude's Polo GTI - New Pictures P22

Snowdude zei:
:twisted: hahaha....op de meeting kan je het zien.
Moet nog wel spannend blijven toch :mrgreen:


Haha ja dat is ook wel zo! maar ga zondag een weekje naar Kos dus kan er helaas niet bij zijn :(... volgende keer probeer ik er wel bij te zijn, mocht het lukken met mijn vaar/verlof schema :).
 
Re: Snowdude's Polo GTI - New Pictures P22

enzolino zei:
Ik zeg alleen dat de velgen mooi staan onder een zwarte auto :geek: :mrgreen: die zelfde wit onder een witte polo met zwart van binnen zijn nog dikker dan


Hahahaha...Ok, tis dat ik hem snap :roll: maar anderen zullen hem waarschijnlijk niet snappen wat je nu hebt geschreven Enzo... :mrgreen:

Maar als het dat is wat je bedoelt dat het is begrijp ik wat je bedoelt...snap je wat ik bedoel??
:mrgreen: hahaha
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!