Snowdude
Bekend lid
Ja klopt en quattro niet vergeten2.0 tfsi met 310 pk 380nm gok ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja klopt en quattro niet vergeten2.0 tfsi met 310 pk 380nm gok ik
Hahaha...je kent me te goed. Er komen nog een keer andere velgen onder. Maar wel originele Audi velgen in 20 inch.Zouden zomaar andere velgen onder kunnen komen
Miste een achteruitrijcamera en side assist (zit wel weer lane assist op) dus dat komt er eerst op. Denk nog wel ff wat laten zakken en verder 20 inch Audi velgen. Maar dat is voor begin volgend jaar.Heerlijke auto! Nog plannen ervoor?
Weet ik niet. Hijs snel zat op dit moment.Mooi hoor! Enjoy
Nog chippen?
Prachtige TTS! Die kleur staat hem ook erg dik.
Dat had ik met Audi on tour. Was toen wezen rijden met die zilveren TTS. Ik zei toen als ik ooit de kans krijg om een TT aan te schaffen moet het een TTS worden.Dikke specs!!
Toen het geluk gehad om er een dagje mee te mogen sturen aantal jaar terug. Top ding.
Hi Snowdude,
Gefeliciteerd
Had je al een voorstelronde gedaan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.