Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
GTI versie heeft Left Lane Assistwaarom zijn er aparte mappen voor gti's?
Wel blij met Carplay, altijd up to date en snellere routes bij File. ja dat kan VW navi ook met data van een half uur oud zodat je uiteindelijk nog langer doet over je route, of files alweer weg zijn zelfsUpdate is gelukt, had zelf handmatig mijn VW SD geformatteerd en voorzien van de oktober 2018 kaarten van https://www.volkswagen.nl/service/infotainment/navigatie-update.
Kan idd ook met die Download Manager, maar daar kwam ik later pas achter.
Dacht eerst dat ik nog in de auto de software moest updaten, maar hij kijkt gewoon vanuit de NAV op de SD en heeft dan de nieuwe kaarten beschikbaar.
Hij geeft nu aan ECE 19/20 of zoiets, was ECE1 2018, dus die regel met ECE is de kaarten versie.
Wel blij met Carplay, altijd up to date en snellere routes bij File. ja dat kan VW navi ook met data van een half uur oud zodat je uiteindelijk nog langer doet over je route, of files alweer weg zijn zelfs
Volledig mee eensWel blij met Carplay, altijd up to date en snellere routes bij File. ja dat kan VW navi ook met data van een half uur oud zodat je uiteindelijk nog langer doet over je route, of files alweer weg zijn zelfs
Volledig mee eens
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.