PetersPolo
Actief lid
Succes
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Volkswagen
Polo 6C Comfortline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch weer zonde, maar hoop voor je dat het goed komt. Succes met de afhandeling en het herstel.
Ze lopen te trollen johZal wel aan mij liggen maar ik krijg niets te zien. Alleen een icoontje van een verkeersbord: Verboden in te rijden, maar dan zonder kleur.
Heb geen Adblock actief.
"Partij B" was even vergeten om weer voor mij te gaan rijden tijdens het inhalen en ze weer terug naar mijn weghelft ging... "partij B" r, we hebben het samen afgehandeld en nu wachten tot ik tijd heb naar de garage te gaan.
@Pieter96
Goed dat je dat laat weten ik zal voortaan foto's als bijlage toevoegen!@Pieter96
Ik wil je vragen om de plaatjes die je wilt laten zien voortaan als bijlage (''bestand uploaden'' knop) bij de berichten te voegen.
De linkjes die jij post naar google drive zijn alleen voor jezelf zichtbaar waarschijnlijk.
Wij zien niks.
Of je rechten in je google drive staan niet goed.
Misschien als het foto's zijn om vaker te laten zien,
kan je ook een eigen fotogalerij op het forum maken.
Kijk dan eens bij de volgende link.:
https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/howto-fotos-uploaden.10607/
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.