Sonniboy zonwering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 't hier laten doen, voor jou wel een stukje rijden.
http://www.autoglasperfect.nl/
Perfecte service, garantie, weten waar ze mee bezig zijn.
Folie zit er strak tegenaan, geen bubbeltje te vinden, en spotgoedkoop.
Achterruit + 4 zijruiten en een zonneband kwam op 250 euro...:shock::shock:
Google maar eens op klanttevredenheid van die zaak.
 
vandaag de privacy shades binnen gekregen, montage gebeurt in 5 minuten.

montage zijramen achter, even raam openmaken en blindering er in schuiven, raam dicht klaar.
kleine zijruitjes en achterruit zitten geborgd met een klemmetje blijft dus prima op zijn plaats maar zijn ook makkelijk te plaatsen
.
Enige negatieve is dat de achterruit uit 2 delen bestaat en dat je dus een donkere naad in het midden van de achterruit hebt, van buiten af gezien zie je dit niet, vanaf binnen zie onderstaande foto, ik vind het niet echt storend.



(Offtopic, achteraan mijn oude Focus 2.0 tdci met 25% bijtelling, Skoda van collega met 20% bijtelling, dan Polo met 14% bijtelling)




 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er netjes uit :)
enige verschillen die ik zie met sonniboys is dat deze een iets bruinere tint hebben, en de gedeelde achterruit. Maar wel tegen een zeer gunstige prijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!