soundaktuator verwijderd.

heb vandaag mijn soundaktuator n.a.v. de beschrijving op dit forum verwijderd en wat een verademing is dat zeg, heb nu tenminste niet meer het gevoel en geluid alsof ik met een kapotte uitlaat rond rij. :twisted:
 
greetoz zei:
Hoor je nog wel wat motor geluid? Laatst in een Golf GTI (2012) rond gereden en motor geluid daarin is erg mooi (niet extreem).

De Golf GTI heeft exact dezelfde soundaktuator als de Polo GTI. Dit is dus gewoon een nep uitlaat geluid binnenin de auto.

http://www.youtube.com/watch?v=qvglicdigjc


Hier hoor je het verschil met de aktuator aan/uit. Zo zal het bij de Golf ook wel ongeveer klinken. De aktuator is verschrikkelijk irritant bij ongeveer 3000rpm op de snelweg.
 
Vissa zei:
greetoz zei:
Hmm toch vond ik hem in de Golf een stuk minder aanwezig dan! Eigenlijk wil ik een knop maken om het aan en uit te zetten maar denk dat de leasemaatschappij daar moeilijk over gaat doen..?

Als je het net zo netjes doet als:

viewtopic.php?f=34&t=2776&hilit=soundaktuator


Zullen ze niks door hebben. Stick Out Tongue

Als ik het ga doen, was dat wel mijn plan ja. Maar heb niet zoveel zin in gezeur met de dealer/lease.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!