Splitter en diffuser.

Hallo allemaal!

Ik heb sinds kort een polo BlueGT 6c.
Nu ben ik op zoek naar een mooie frontsplitter en als het kan ook een diffuser.

Heeft iemand 1 van deze 2 of wellicht allebei thuis liggen dan zou ik graag willen weten of ik ze kan overnemen.

Ook hoor ik graag wat goede producten/alternatieven zijn die ik gewoon op internet a vinden.

Sportieve groet,
Tom
 
Volkswagen  Polo 6c BlueGT  1.4TSI 
Maxton oogt leuk, maar vereist wel andere bevestigingsmaterialen dan meegeleverd. Hoor best vaak dat het spul loslaat bij hogere snelheden.

Dus mocht je voor die route gaan, gebruik dan echt kwaliteit bevestigingsmateriaal.

Verder ben ik een fan van OEM+, dus fabrieksoplossingen van bijv een GTI of R.
Goed dat je dit deelt hier, want ik heb geen ervaring met Maxton, vind het wel subtiel er uit zien. Daarmee bedoel ik dat het geen overdreven spoilers zijn, zodat het er uitziet als een "Johnny auto".

1670881839680.png
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: tomveka en JelleR
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!