Spontane storing Polo 6C

GertJan, als ik de vraag hier mag stellen; hoe klinkt het VW Sound System? Ik heb een maand geleden mijn BlueGT besteld met daarbij het VW Sound System. Hoe is de bass? Welk type subwoofer ligt er in de ruimte van het reservewiel? Is er minder vervorming van de speakers doordat de lage tonen naar de sub gestuurd worden?
Om heel eerlijk te zijn had ik gezien de meerprijs wat meer van het systeem verwacht. Enige echte voordeel is dat het gewoon fabriekschef gemonteerd was en dus geen extra kabels door de auto lopen. Op lage volumes komt het systeem niet tot z'n recht, wellicht door de niet aanwezige loudness optie. Standje volume middel is het best OK en doet het niet veel over voor een aftermarket versterker en sub uit dezelfde prijsklasse maar bij hoog volume vind ik het ook weer "net niet".

Hierbij nog de foto van de balance en fader
nv4ft5.jpg

De storingen blijven niet altijd zichtbaar als deze zich daarna oplossen of sommige geven geen storingsmelding omdat het systeem hier geen storing van herkent. Het is heel vervelend. Vaak is idd een autoreset de oplossing om vreemde electronische niet terug te vinden storingen van deze aard op te lossen

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!