spoorverbreders op maat laten maken !?

Ik ben benieuwd naar je tekening, want je uitleg is niet helemaal logisch. De naaf steekt ongeveer (uit mijn hoofd) ongeveer een cm uit, dit is genoeg om de velg nog op te kunnen centreren, vooral met maar een 3mm spacer. Bovendien kan een velg niet op de et waarde schuin getapt zijn, ik denk dat je iets anders bedoeld. Kijk hier maar eens voor een uitleg over de et waarde ;) Wat is de ET waarde? Steekmaat.nl. No offence verder, maar ik wordt niet helemaal wijs uit je uitleg...

zo vandaag even tijd gevonden om snel een tekeningentje in mekaar te vlanzen....
wat ik bedoel is dat het blauwe de binnekant van de velg schuin afloopt. waardoor de naaf. dat bruine gedeelte niet die genoeg in de velg rijkt. En er dus niet gecentreerd wordt. dus ik wou een verbreder laten maken met schuin stuk en dat de velg gewoon gecentreerd wordt. Snap ie me nu !? :-|

Ik snap je heel goed, dat snapte ik daarvoor ook al, alleen jouw naaf is met een 3mm spacer echt wel lang genoeg om daarop jouw velg te centreren. En deze is in ieder geval ook te lang om daarvoor een spacer te laten maken, dan moeten ze minimaal 1cm dik zijn. In mijn opinie heb je een aantal opties:
1. 5mm spacers kopen zoals ik ze afbeeldde en dus niet van die universele
2. 10mm spacers zoals xander ze afbeeldde
3. 5/10mm spacers en evt je naaf van de velg af laten draaien
4. Andere velgen die wel passen zonder spacers

en denk eraan dat het met spacers wel belangrijk is dat je de bouten kruislings aandraait (is het altijd, maar nu met name). Ik heb al genoeg auto's gezien waarbij de wielen op de bouten gedragen werden(niet dat ik vind dat het zo hoort), maar ook die reden zonder trillingen rond.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!