Geen traantjes door arme oud-eigenaars over gelaten, dus?Zijn gewoon eerlijke stuurtjes
Kietelt wel een beetje... mooie stuurtjes, hoor @Moes-Moze !
Geen traantjes door arme oud-eigenaars over gelaten, dus?Zijn gewoon eerlijke stuurtjes
Hahaha nee, op bestelling werken doen we niet aanGeen traantjes door arme oud-eigenaars over gelaten, dus?
Kietelt wel een beetje... mooie stuurtjes, hoor @Moes-Moze !
Als ik dan op mijn verjaardag het geld in cash krijg hebben we een deal@Moes-Moze mag ik er eentje voor mijn verjaardag inclusief inbouw?
Tenzij je jouw huidige stuur voor een mooie prijs weet te verkopen!Heel gaaf, alleen een beetje aan de prijzige kant voor mij helaas.
THINK PEOPLE.
Maar je hebt niet deze airbagZijn de sturen ook verkrijgbaar zonder airbag? Heb er namelijk al een natuurlijk
Leuk maar geen antwoord op mn vraag, verkoop je de sturen ook zonder airbag?Maar je hebt niet deze airbag
Heb je een pb gestuurd.Leuk maar geen antwoord op mn vraag, verkoop je de sturen ook zonder airbag?
Ze blijven maar sturen..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.