11.11 geloof ik
Heb k en kan niet stagging not availeble
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
11.11 geloof ik
zuid holland kom maar
Mijn nummer eindigt op C en ook die doet het. In Instruments->Adaption menu staan 2 items die Needle Sweep/Staging bedienen, eentje werkte niet (staging, channel not found), de andere deed het wel (indicator_celebration)!
VCDS versie 12.10.3 beta
Dat lijkt te werken op elke Polo uit 2013: in ieder geval op de GTI, BlueGT en de Bluemotion.Morgenmiddag maar es ff kijken of die indicator celebration werkt op mijn BlueGT.
Iemand in provincie Groningen/Friesland/Drenthe die Staging in mijn GT wil aanzetten? Eventueel tegen vergoeding
Deze kun je uitlezen met VCDS, maar de kans op deze mogelijkheid op een Polo uit 2011 is klein. Volgens mij werkte het toen alleen op een GTI.waar kun je ergens dat nummer vinden op je tellerunit? wil ook wel eens weten als ik dat kan aanpassen moet je dan de teller eruit halen?
Zelfs daar waarschijnlijk niet. Op mijn ex-GTI uit 2012 werkt(e) het ook niet ...maar de kans op deze mogelijkheid op een Polo uit 2011 is klein. Volgens mij werkte het toen alleen op een GTI.
Heb mijn eigen kabel vorige week besteld. Wil staging zelf ook aanzetten.. wanneer het mij gelukt is, dan wil ik dat ook wel even bij jou instellen!
PS: zag vorige week donderdag jou auto rijden met waarschijnlijk je vriendin achter het stuur. (ring Groningen)
Grote kans dat ze dat was ja, ze rijd bijna dagelijks Groningen - Assen, ben benieuwd of het lukt! laat maar weten.
Mijn nummer eindigt op C en ook die doet het. In Instruments->Adaption menu staan 2 items die Needle Sweep/Staging bedienen, eentje werkte niet (staging, channel not found), de andere deed het wel (indicator_celebration)!
VCDS versie 12.10.3 beta
Dit hebben wij meende ik ook xtje gehad, bij ons was de oplossing een versie lager installeren en het probleem was over.
welke versie staat er op je kabel?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.