D
Deleted member 4363
Kan zeker met een gti teller. Omgeving Rotterdam gaat voor mij niet op

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kan langs komen..Hi all
kan ik needle sweep op polo 6r 2011 GTI krijgen?
en wie heeft VCDS en tijd om aan mijn GTI diverse aanpassingen willen doen? het liefst omgeving Rotterdam.
mvg
Het gaat via adaption, niet via long coding..
Nee indd niet goed gelezen..Heb je mijn post volledig gelezen? Denk het niet.
Ik zie beide mogelijkheden niet staan onder adaptation. Wel kan die bij long coding worden aangevinkt. De codering wordt ook geaccepteerd echter na het opnieuw uitlezen van de codering blijkt deze niet te zien aangepast.
Moet je eerst security acces uitvoeren alvorens long coding? Zo ja weet iemand de toegangscode?
blijkbaar bij de eerste uitvoeringen op een AW wel, maar op de latere uitvoeringen blijkbaar niet meer.. hangt van het onderdeelnummer van het AID af. ook ik heb dus blijkbaar pech. (bouwjaar 01/01/2019) geleverd éérste week Maart 2019. weet wel niet meer van welke uitvoering het er uit is gehaald. al had ik een tijd geleden een gti van dezelfde periode bij de garage gezien en daar stond dus wel needle sweep op..Ik had begrepen dat het bij een AID niet kan. Klopt dat?
Nope zelfde als bij @Sander-1996 , gewoon teller uitbouwen en met eeprom needle sweep activeren heb ik ook bij hem gedaan.Ik heb zelf een polo gti uit 2011, bcm is een pq25.
Ik kom de optie wel tegen in vcds maar als ik hem selecteer krijg ik de melding: channel not available.
Weet iemand of dit dat dus niet mogelijk is en, is het zonder uitbouwen te achterhalen wat voor cluster iemand heeft bv door middel van een vcds scan ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.