Johan
Beheerder
Fludizz zei:Hmmm zou dat de reden zijn dat er in mijn polo (9N, bj2003) staat dat het de highline is terwijl hij mij verkocht is als sportline?
grappig, ik heb een sportline, maar staat TRENDLINE op de sticker..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fludizz zei:Hmmm zou dat de reden zijn dat er in mijn polo (9N, bj2003) staat dat het de highline is terwijl hij mij verkocht is als sportline?
Het lampje dus. Je schreef over het plastic van de koplamp, aangezien lampen niet van plastic zijn ging ik ervan uit dat je de koplampunit bedoelde als bottleneck voor de lichtopbrengst. Voor zover ik kan achterhalen is het echter de beperking van het ontwerp van de H4 lamp zelf waardoor ook een 'betere' H4 lamp nooit de lichtopbrengst van een H7 lamp zal halen zoals graafie al constateerde in reactie op Iskeweem zei:De lagere lichtopbrengst heeft te maken met de technische beperkingen van het H4 lampdesign waardoor er minder potentieel in zit.
graafie zei:Verwacht er maar niet te veel van. Ik heb ze ook gehad in het begin maar ik vond het helemaal niks. Ik ben dus overgestapt op H7 koplampen en dat is toch echt een verschil.
Iske zei:graafie zei:Verwacht er maar niet te veel van. Ik heb ze ook gehad in het begin maar ik vond het helemaal niks. Ik ben dus overgestapt op H7 koplampen en dat is toch echt een verschil.
Hmmz, dan gooi ik (nouja niet ik, maar iemande die er verstand van heeft) er maar meteen H7 koplampen in.
PoloBM zei:HakanC hier op het forum is hier ook druk mee aan het sleutelen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.