Starsky's ride
Starsky's ride

Showroom Starsky's ride

Polo 9N3 1.4 TDI 100pk
Merk
Volkswagen
Model
9N3
Uitvoering
Optive
Kleur
Black Magic Pearl
Bouwjaar
2005
Re: Starsky's 9N3

Alles met een onderdeel nummer is bij de dealer te verkrijgen..
Ik heb het bij de duitse dealer gekocht, is nog iets goedkoper.

Pompmoeren zijn ook bij de dealer (onderdeelnummer N 902 868 04 , ik had ze bouten genoemd ipv moeren) te verkrijgen, echter je hebt nog een speciale tang nodig om ze te monteren.

Prijzen in NL schat ik:
Speakerhouders ± €25,00 per set
Schroefjes en pompmoeren ± €15,00 (allebei 22 stuks)
Speakerroosters ± €25,00 per set

Ik durf niet met zekerheid te zeggen of het in een 9N past, lijkt mij wel. Dit kan je ook navragen bij de dealer..

Overigens wat ik allemaal besteld heb is voor een 3-deurs. Ik weet niet hoe het bij een 5-deurs zit.
 
Re: Starsky's 9N3

starsky zei:
Kan ik trouwens de huidige wielbouten gebruiken voor de andere velgen?

Hangt helemaal van de velgen af, standaard op een polo zitten sferische bouten, de meeste aftermaket zijn conisch. Verder kan de lengte natuurlijk ook varieren als het hard van de nieuwe velg weer wat dikker is. Ik laat eigenlijk altijd bouten meekomen, dat zijn de kosten niet op een nieuwe set.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!