Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Paar ledjes doen het niet aan de rechtekant of zie ik dat verkeerd ?
Goed bezig Yvo!Nieuwe RNS315 DAB+ en hoogglans interieurdelen! Zie showroom.
Ja bevalt super! Alleen nog even een GPS-antenne en Mic installeren.Goed bezig Yvo!
Hoe bevalt de digitale radio?
even wat anders, maar bevalt de 1.6 tdi een beetje? en helemaal hoe die nu gechipt is?Gaat hard hoor!Mooie wagen.
Zeker! Hij was standaard 75pk (69 op de bank) nu 140 op de bank, het dubbele dus. Ongeveer 7 sec van 0-100 en top van 225. Ik merk wel dat de dubbelemassa vliegwiel zwakker is geworden. Als hij de 2 ton maar haalt [emoji28]even wat anders, maar bevalt de 1.6 tdi een beetje? en helemaal hoe die nu gechipt is?
Zeker! Hij was standaard 75pk (69 op de bank) nu 140 op de bank, het dubbele dus. Ongeveer 7 sec van 0-100 en top van 225. Ik merk wel dat de dubbelemassa vliegwiel zwakker is geworden. Als hij de 2 ton maar haalt [emoji28]
En ik zag dat durban zijn 1.6tdi op 170pk heeft gekregen, ik voel kriebels.... [emoji16]
Ja rijdt heerlijk. Jep de 1.6 dsg is ook te chippen alleen moet je evt de dsg bak ook laten optimaliseren. In ieder geval is het goed om de nm niet hoger dan 300 te laten chippen. Daar kunnen die bakken niet tegenokee, nouja zal wel goed gaan toch? anders chippen ze hem niet zover volgensmij. maar hoe merk je het dan?
is de 1.6 tdi met dsg ook wel te liften naar 140pk aangezien het een automaat is?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.