Pigeon
Beheerder
Wat ik zei....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedenavond,
kan iemand mij vertellen of er verschil zit in deze modules?
6R0 959 772 A. / D.
En als ik mijn eigen kabelboom zou willen maken.. waar zou ik kunnen vinden welke pin voor wat is van de module ? (Of heeft iemand hier toevallig zo’n kabelboom die ik kan overnemen)
Zie ons gesprek in de pb, geen zin om over te typen
Misschien heb je hier wat aanNu heb ik een set stoelen gekocht met stoelverwarming. Maar nou nog de rest.
Waar moet ik op letten bij de koop van de regelapparaat/module? Moet ik een A en B hebben of is twee keer A goed?
Weet iemand of krap 1 Ohm weerstand voor de rugleuning juist is? Net even geprobeerd bijrijderskant oude stekker te meten en die geeft 1,5 Ohm. Het is altijd lastig een probleem zoeken als de oorzaak tijdelijk weg is.En wat is je vraag?
Top, dank voor je support weer. Morgen even van het werk stukje draad van de juiste diameter en soldeerbout mee. Kan ik gelijk een nieuwe betere mantel fixen. Deze had al aardig in de verdrukking gezeten. Dan kan hij weer in elkaar. Nu alles ff lekker schoon kunnen maken en voorbereiden. Laat het jullie weten morgen.ja hoor dat klinkt wel redelijk. 1 ohm op 12V is 1A stroom en dus 12W vermogen. das de orde van grootte dat je 't moet zoeken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.