Stoelverwarming & Buitenspiegel verwarming

Hey toppers !

Ik ben onlangs net trots een eigenaar van een polo geworden. 1.2 tsi uit 2014. Helaas werkt mijn stoelverwarming aan de bestuurders kant niet en mijn buitenspiegel verwarming ;(. Als ik contact maak en de stoelverwarming aan doe licht het knopje wel op maar word de stoel niet warm. Nadat ik de auto heb gestart gaat het lampje aan en daarna weer uit en reageert daarna niet meer op als ik m wil aandoen. De buitenspiegel verwarming reageert niet als ik m aanzet of iets dergelijks.

weet iemand wat ik hier aan kan doen ?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 
De buitenspiegel zou het glas gewoon 'op' kunnen zijn na 14 jaar.
Wordt de passagierszijde wel warm?
Zo nee kan het misschien een zekering zijn.
Hoor je een relais klikje als je de schakelaar omzet?

Voor de stoelverwarming kunnen het meerdere oorzaken zijn
Bekabeling, module etc, hier zal @iichel je waarschijnlijk een plausibele reden voor kunnen geven
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!