Stoelverwarming & Buitenspiegel verwarming

saalloe

Nieuw lid
Hey toppers !

Ik ben onlangs net trots een eigenaar van een polo geworden. 1.2 tsi uit 2014. Helaas werkt mijn stoelverwarming aan de bestuurders kant niet en mijn buitenspiegel verwarming ;(. Als ik contact maak en de stoelverwarming aan doe licht het knopje wel op maar word de stoel niet warm. Nadat ik de auto heb gestart gaat het lampje aan en daarna weer uit en reageert daarna niet meer op als ik m wil aandoen. De buitenspiegel verwarming reageert niet als ik m aanzet of iets dergelijks.

weet iemand wat ik hier aan kan doen ?

Volkswagen  Polo 
De buitenspiegel zou het glas gewoon 'op' kunnen zijn na 14 jaar.
Wordt de passagierszijde wel warm?
Zo nee kan het misschien een zekering zijn.
Hoor je een relais klikje als je de schakelaar omzet?

Voor de stoelverwarming kunnen het meerdere oorzaken zijn
Bekabeling, module etc, hier zal @iichel je waarschijnlijk een plausibele reden voor kunnen geven

De buitenspiegel zou het glas gewoon 'op' kunnen zijn na 14 jaar.
Wordt de passagierszijde wel warm?
Zo nee kan het misschien een zekering zijn.
Hoor je een relais klikje als je de schakelaar omzet?

Voor de stoelverwarming kunnen het meerdere oorzaken zijn
Bekabeling, module etc, hier zal @iichel je waarschijnlijk een plausibele reden voor kunnen geven
Alle zekeringen doorgelopen en ze zijn allemaal nog intact en goed, ik hoor geen klikje. Ik zat er aan te denken om nieuwe spiegelglas aan te schaffen ik zat te denken aan deze

Volkswagen  Polo 
het meeste werk zit erin om die stoel helemaal open te trekken zonder hem te slopen en weer netjes dicht te maken.
ga dan eens uit van 2 uur. dan moet je nog of het matje vervangen (ca 100 euro voor het matje) of repareren.
Dan zit je op ca 150 euro bij een reparatie. Zou mij de kostenpost wel waard zijn van werkende stoelverwarming, maar da's natuurlijk aan je zelf.

Alle zekeringen doorgelopen en ze zijn allemaal nog intact en goed, ik hoor geen klikje. Ik zat er aan te denken om nieuwe spiegelglas aan te schaffen ik zat te denken aan deze

Ik zou eerst even meten of je spanning krijgt op de draden bij de spiegelverwarming.
Als je daar spanning krijgt dan inderdaad gewoon vervangen

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!