Yannick
Actief lid
Volkswagen
Golf 7 R line
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik was overigens vandaag naar een goedkoop highline interieur met sportstoelen kijken , zag er top uit, alleen..... geen stoelverwarming. Snap ik niet, want ik lees in de folder dat Highline altijd stoelverwarming heeft. Jammer, dus toch matjes in mijn eigen bluemotion stoelen bouwen...
De verbinding met het BCM is niet vereist. Als je die verbinding (1 draadje) gewoon niet aansluit, werkt alles gewoon. Zo simpel is het gewoon. En dan maakt je BCM versie niet meer uit.
Dat laatste komt door de verbinding met de BCM. Ik heb die verbinding niet waardoor het altijd werkt op contact. Bij mij gaat de stoelverwarming ook automatisch naar stand I, maar dit gebeurt pas lang nadat je billen eraf gebrand zijn. Misschien dat de chinese matjes iets warmer zijn.Ik merk dat bij mij de stoelverwarming van stand II automatisch naar stand I gaat na een bepaalde tijd(wellicht veiligheid dat het niet te warm wordt?), of dit door de BCM of module komt durf ik niet te zeggen. Iemand had die kabel niet aangesloten, hij gaf aan dat de stoelverwarming bij hem op contact werkt. Bij mij werkt het alleen als de motor aan is.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.