Stoelverwarming inbouwen 9n3

Ik heb voor een mooi prijsje een sportline interieur gekocht met stoelverwarming. Nu heb ik de schakelaars er wel bij maar wat ben verder dan nog nodig behalve een kabelboom?
Ik las wat over een module bij een 9n maar bij een 9n3 was dit niet nodig als ik het goed begrijp?
Wie kan mij helpen?
 
@schilder13

Wat voor interieur heb je nu in je auto zitten? Want ik ben namelijk ook opzoek naar een interieurset voor mijn polo 9n3.

Ik heb een 4 deurs en kan maar niks vinden... Ook op ebay heb ik niks gevonden.

Soms duurt zoeken echt lang! En als je net zoekt, vind je ze niet
 
Tdi; Ik heb een trendline interieur voor een 4 deurs polo uit 2007. Heeft 2 kleine brand gaatjes in de bij rijders stoel en 1tje in de zitting van de achterbank.
Het zijn kleine gaatjes die bijna niet op vallen maar ze zitten er toch.
Voorbeeld foto;
 
Ik heb recentelijk ook stoelverwarming aangesloten in mijn polo 9n3.
Had een kleine howto geschreven voor iemand:

Ik heb de stoelverwarming op de volgende manier verkregen.
Een leren interieur compleet gekocht met stoelverwarming er al in. (via marktplaats)
Stoelen plaatsen geen probleem,
Multi torx dop om de bouten los te draaien verkopen ze bij brezan,
of leen hem bij de dichtst bij zijnde auto schadeboer.
stekker van de airbag past 1 op 1.
voor de stoelverwarming heb ik via kufatec.de een kabelset besteld. kost 39eu.
Kabel was wat aan de korte kant maar past net.
Simpel de gebruiksaanwijzing volgen van kufatec.
schakelaars 2x heb ik van de sloop gehaald voor 10eu per stuk. dus 20eu.
(De schakelaars kosten nieuw bij de dealer ruim 80eu per stuk.)

Inbouw heb ik zelf gedaan.
Ben daar een goede 5 uur mee bezig geweest.
Stoelen eruit,
kabel netjes onder de mat door wegwerken,
achter je dashboard ook netjes en dan alles aansluiten.
Dat is wel een gepriegel omdat je niet overal makkelijk bij kan.
Maar het is te doen zoals bewezen.
Bij mij werkt de stoelverwarming direct zonder in te leren o.i.d.
(Inbouwen bij een dealer zal dus heel veel geld kosten. 5 x 80eu uurtarief=400eu+gebruikte materialen.)


Hoop dat je wat aan de info hebt.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
@ DeeOow; Bedankt voor de info. Daar kan ik wel wat mee. Ik moet alleen de kabelboom nog bestellen. Miss dat ik ook meteen een kabel voor een set mistlampen mee bestel. Deze zitten ook op de sloop polo waar ik het interieur van ga ophalen. Daar zitten de schakelaars ook in die samen 25 euro kosten.
Nieuw zijn ze idd niet te betalen. Voor dat bedrag heb ik het interieur gekocht.
De bedoeling is dat ik het zaterdag ga ophalen. Moet nog een paar dagen geduld hebben.
 
Vind je dat niet erg dat je in jouw 4 deurs polo een 3 deurs interieur plaatst? Oke, voor jezelf maakt het niet uit maar bij verkoop zal het wel tegen werken denk ik?

Want 3 deurs interieur heb ik ook al een paar mooie sets gezien.
 
@ Tdi; Nee dat vind ik niet erg. Bij verkoop zal het wel meevallen denk ik. Je krijgt er beter zittende stoelen met verwarming voor terug. Maar
dat zien we dan wel weer. De polo blijft nog wel een paar jaartjes bij ons in bezit.
De bedoeling is dat mijn vriendin deze polo krijgt en haar polo 6n weggaat als er een andere(grotere) auto moet komen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!