Stukje derderemlicht defect (gloeilamp?)

Sorry voor de iet wat vreemde topic onderwerp maar weet ff niet hoe ik het anders moet omschrijven.
Het komt er op neer dat een klein stukje van mijn 3e remlicht geen licht meer geeft.
Weet 1 van jullie of er losse lampjes inzitten die ik zelf kan vervangen of dat ik naar de dealer moet met Mn Bluemotion voor een gevalletje garantie?
Ik kan er in de handleiding niets over vinden.

zie foto.
 

Bijlagen

  • PBM.jpg
    PBM.jpg
    97.1 KB · Weergaven: 100
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet 1 van jullie of er losse lampjes inzitten die ik zelf kan vervangen of dat ik naar de dealer moet met Mn Bluemotion voor een gevalletje garantie?
Ik kan er in de handleiding niets over vinden.
Het staat nog niet in de lampentabel, als ik jou was zou ik naar de dealer toegaan. Mocht je antwoord krijgen, laat het even weten dan kan de lampentabel aangevuld worden.
MyPolo

Het Bluemotion derde remlicht zal waarschijnlijk nog weer anders zijn dan voor een normale Polo. Dectane heeft bijvoorbeeld een complete LED 3e remlicht voor een standaard Polo:
https://www.dectane.de/product_info...hte-vw-golf-vi-polo-6r-black.html&language=de
Maar hier staat de waarschuwing bij:
nicht passend für Modelle GT, GTI, R32, R-Line & Blue Motion
 
Het zal eens niet iets standaards zijn op een BM....
Ik las net op een Engelse site dat er een 2e remlicht van een Golf 5 in zou zitten en daar zit een ledstrip in volgens mij?
Ik heb de foto naar de dealer gemaild en verzocht het onder garantie te vervangen, ik hou je op de hoogte.

Heeft nog niemand dit gehad bij een BM?
 
Het zal wel te maken hebben met de afwijkende spoilers van een BM (en een GTI) dat de derde remlichten anders zijn (dan wel niet zo eenvoudig te verwisselen zijn, heb het idee dat de spoiler bij een GTI deels voor het remlicht zit).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Vandaag een telefoontje van de dealer gehad.
Het word onder garantie vervangen, er blijken geen lampjes in te zitten maar het is 1 unit met een LEDstrip.

3 weken geleden is mijn led unit in de buitenspiegel vervangen omdat er vocht in zat nu dit weer.
Hopelijk is het hierna over met de gein.

Vrijdag heb ik de afspraak staan dan is m'n BM weer als nieuw :)
 
Nou vanochtend stond ik om 10:15 bij de dealer en om 10:45 uur weer buiten met een volledig functionerende derde remlicht :)
Blijkbaar is het defecte exemplaar niet ongeschonden uit de achterklep gekomen ik vond kleine rode plastic stukjes op m'n achterruit.

Volgende week de DLR LED's van Silencer in mn auto zetten dan alles weer top.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!