Stuur wissel en module

Kees76

Lid
Goedemiddag,

In de bijlage staat de configuratie van het mfsw van mijn auto. Als ik nu een ander stuur plaats zal deze dan automatisch worden herkend en aangepast? Dit ivm upgrade naar shift padel stuur. Ik kan ook verder nergens in de submodule iets vinden wat eventueel tiptronic kan activeren. Ongetwijfeld via long coding mogelijk maar ik heb enkel bitjes zonder een omschrijving.

Bijlagen

• Screenshot_20250301_120741_OBDeleven.jpg
    Screenshot_20250301_120741_OBDeleven.jpg
    177.3 KB · Weergaven: 21
  • Screenshot_20250301_122304_OBDeleven.jpg
    Screenshot_20250301_122304_OBDeleven.jpg
    75.9 KB · Weergaven: 21
Vw  Polo 6r 
Dank voor je reactie. Ik denk dat ik er maar vanaf zie. Na veel speurwerk op internet is het van groot belang dat je spullen gebruik die compatible zijn of te maken zijn. En het golf6 stuur valt daar niet in als ik het zo lees. Ik kan beter nog mijn huidige stuur aanpassen en daar flippers op maken maar dat ga ik niet doen.

Vw  Polo 6r 
Is wat uit de buurt voor mij. Het was leuk geweest als ik het zelf kon doen min of meer plug and play en met wat om coderen. Maar als ik allemaal andere modules en draadbomen moet kopen cq aanpassen dan laat ik het maar zo. Stuur kan ik misschien wel weer verkopen. En anders is het pech.

Vw  Polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!