Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt wel de coding voor de stuurbekrachtiging (unit 44 code 7) wijzigen maar dan moet je wel weten wat je wel en niet mag invullen. Het programma van de stuurbekrachtiging wordt aangegeven met de laatste 2 cijfers van de short coding en ik heb geen idee welke opties je daar voor hebt. De cijfers die er voor staan hebben te maken met wel/geen airbags en de stuurhoek censor. In de labelfile van VCDS 11.11 vind ik de volgende beschrijving.Ik heb begrepen dat het mogelijk moet zijn om de Stuurbekrachtiging setting te veranderen via Vagcom/VCDS.
Misschien dat ik snap wat je bedoel. Bij mij heb ik hem nu ook zo gezet en, omdat bij lage snelheden, de stuurbekrachtiging wat harder werkt slipt hij eerder weg. Is dat het niet gewoon?Even een ander probleem ? Ligt mss aan de instellingen ik weet het niet , bij sportief rijden en snel een bocht nemen wringt mijn stuur van mijn 6r wat tegen lijkt wel of de bekrachtiging even weg valt heeft iemand dit ooit gehad ? Heb de wagen uit gelezen en heeft geen foutcode's
Controleer het oliepeil van de stuurbekrachtiging. Mogelijk staat het oliepeil zo laag dat de pomp in de bocht even droog komt te staan en de bekrachtiging daardoor wegvalt.Even een ander probleem ? Ligt mss aan de instellingen ik weet het niet , bij sportief rijden en snel een bocht nemen wringt mijn stuur van mijn 6r wat tegen lijkt wel of de bekrachtiging even weg valt.
Onder je linker koplamp. Koplamp eruit en je ziet een dop zitten.Heb even gekeken maar zie de dop niet meteen ?
Ik hoef de linker koplamp er niet uit te halen. Als ik er achterlangs naar beneden kijk zie ik de dop zo zitten.Onder je linker koplamp. Koplamp eruit en je ziet een dop zitten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.