Lifaya
Bekend lid
Maar er brand geen lampje. Ik moest afgelopen middag met spoed naar het ziekenhuis iemand wegbrengen, ik stond zowel voor als achter ingeparkeerd en er stond links een bus met pech en rechts de stoep waar ik mooi strak naast geparkeerd had. Enige manier om eruit te rijden was voorkant op de stoep zien te krijgen en schuin achteruit te gaan. Dit heeft het waarschijnlijk gedaan. Auto is verlaagd met veren. Ik merkte al dat de auto zwaarder stuurde maar wou natuurlijk zo snel mogelijk bij het ziekenhuis komen dus was meer met het verkeer bezig.
Eenmaal om 1 uur ‘s nachts dat ik weg ging bij het ziekenhuis merkte ik pas hoe zwaar mijn auto stuurde, en hoe moeizaam het ging. Vooral bij lagere snelheden. Geen lampje wat brandde en het reed echt voor geen meter. Keren en parkeren drama.
Ik zal wel naar de garage moeten gaan, maar wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? Ik hoop echt dat de kosten mee vallen want heb al veel te veel aan onderhoud moeten betalen afgelopen jaar en had hier echt niet op gerekend …
Eenmaal om 1 uur ‘s nachts dat ik weg ging bij het ziekenhuis merkte ik pas hoe zwaar mijn auto stuurde, en hoe moeizaam het ging. Vooral bij lagere snelheden. Geen lampje wat brandde en het reed echt voor geen meter. Keren en parkeren drama.
Ik zal wel naar de garage moeten gaan, maar wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? Ik hoop echt dat de kosten mee vallen want heb al veel te veel aan onderhoud moeten betalen afgelopen jaar en had hier echt niet op gerekend …
Volkswagen
Polo AW