Stuurclipjes

Die clips van Ebay besteld tijd geleden.

Die 3M tape die erop zit laat los omdat het niet goed past, pasvorm valt erg tegen.
Moet ze echt kitten of iets dergelijks om ze erop te laten zitten.

Iemand tips?
 
Die clips van Ebay besteld tijd geleden.

Die 3M tape die erop zit laat los omdat het niet goed past, pasvorm valt erg tegen.
Moet ze echt kitten of iets dergelijks om ze erop te laten zitten.

Iemand tips?

Ik heb ze ook gehad en een dotje kit was idd ook mijn idee om ze goed te laten zitten.
Heb zelf opnieuw tape op die dingen gedaan en heb wat met de vorm zitten wringen, toen bleven ze wel aardig zitten;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik heb ze ook gehad en een dotje kit was idd ook mijn idee om ze goed te laten zitten.
Heb zelf opnieuw tape op die dingen gedaan en heb wat met de vorm zitten wringen, toen bleven ze wel aardig zitten;)

Hmm misschien nog maar eens proberen, kitten vind ik zonde.



Iemand ervaring of dit gewoon op een polo stuur past?
Zou wel super strak zijn!
 
Hmm misschien nog maar eens proberen, kitten vind ik zonde.

Jep dat vond ik ook!
Maar pas nu komt mijn plan weer helemaal boven drijven, wilde de stuurclips gaan wrappen in carbonlook folie en dan daarop de clips kitten, heb je geen last van kit op de originele delen;)

Verder, als dat deel van de link past, zou dat natuurlijk wel mooier zijn!;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!