Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Polo 6R stuur - werkt perfect
Golf 6 stuur en aanverwanten - werkt perfect, maar TRIP hendel werkt dan niet meer
Golf 7 stuur - werkt soms, witte LED, verlichting werkt alleen na BCM wissel
Up stuur - werkt, rode LED, verlichting werkt alleen na BCM wissel
Golf 8 stuur - werkt alleen na installatie van een emulator
Golf 7/8 sturen met cruise control werken soms, met een emulator er tussen.
Als de trip hendel niet werkt kan je dat menu wel bedienen via de stuurknoppen? Ik wil graag een golf 6 stuur installeren maar wil wel dat alles werkt.
Ik bedien alles via het stuur.Als de trip hendel niet werkt kan je dat menu wel bedienen via de stuurknoppen? Ik wil graag een golf 6 stuur installeren maar wil wel dat alles werkt.
aan de haal met een golf 6 stuur (of dergelijken)Ik bedien alles via het stuur.
Wat heb ik trouwens allemaal nodig om het stuur te laten werken? Ik heb een compleet stuur gevonden die ik ga kopen van een golf 6. Verkoper zegt mij niet of regelapparaat van de knoppen erbij zit maar zegt wat je ziet is wat je krijgt.
Moet er ook iets met de sleepring gedaan worden? Ik weet wel dat ik de kabels van de airbag moet vervangen en als het goed is is zk een setje van ali te bestellen. Weet jij toevallig welke? @iichelvraag om een foto van het de binnenkant van het stuur zonder de airbag
Ik weet niet zeker of de kabels van de airbag vervangen moeten worden. Ik zal je straks een foto sturen als het bedrijf de foto stuurt.Sleepring hoef je niks mee te doen. Kabelsetjes van ali heb ik geen ervaring mee.
Ik heb een mf stuur van een golf 6 met airbag, heb ik ook een kabeladapter nodig voor de sleepring van de polo om die te laten passen op de stuur? Stuurwiel en airbag horen bij elkaar overigens.
Geen extra adapter voor de airbag dus?Kabel schema en kabels
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.