Subwoofer op 12v aansluiten kofferbak

hallo ik heb net een nieuwe subwoofer aangeschaft en ik vroeg mij af of het mogelijk is om de stroomvoorziening uit de 12v aansluiting uit de kofferbak kan halen zonder dat deze gaat storen? Kan iemand mij verder helpen?
 
Volkswagen  Polo 6r GTI  TSI 1.4 GTI 180PK 
Zou ik niet doen, de versterker die je sub aanstuurt heeft meer nodig dan die twee kleine draadjes. Ik zou je massa ergens bij bijvoorbeeld de bout van je gordel onder je achterbank pakken en de plus naar je accu met een zekering zo dicht mogelijk bij de accu. Je zal toch je dorpels bloot moeten leggen voor je audio kabels, kan je gelijk je plus ( in de andere dorpel dan je audio) leggen. Tis echt niet zo spannend.
 
Zou ik niet doen, de versterker die je sub aanstuurt heeft meer nodig dan die twee kleine draadjes. Ik zou je massa ergens bij bijvoorbeeld de bout van je gordel onder je achterbank pakken en de plus naar je accu met een zekering zo dicht mogelijk bij de accu. Je zal toch je dorpels bloot moeten leggen voor je audio kabels, kan je gelijk je plus ( in de andere dorpel dan je audio) leggen. Tis echt niet zo spannend.
Oke dankjewel voor je reactie! Zou je me dan misschien kunnen vertellen hoe ik dan van binnenuit in mijn motorruimte kan komen?

Zou ik niet doen, de versterker die je sub aanstuurt heeft meer nodig dan die twee kleine draadjes. Ik zou je massa ergens bij bijvoorbeeld de bout van je gordel onder je achterbank pakken en de plus naar je accu met een zekering zo dicht mogelijk bij de accu. Je zal toch je dorpels bloot moeten leggen voor je audio kabels, kan je gelijk je plus ( in de andere dorpel dan je audio) leggen. Tis echt niet zo spannend.
Het is trouwens niet zo'n grote woofer, er staat in de beschrijving dat hij maar 12v nodig heeft en er werd mij verteld dat ik niet helemaal naar de accu hoefde te gaan. En geeft te accu dan niet te veel stroom?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6r GTI  TSI 1.4 GTI 180PK 
ieder kabel kan 12volt voorzien naar de versterker, echter kunnen alleen goede dikke kabels het benodigde ampere aan wat je versterker nodig heeft.
een accu kan nooit te veel stroom geven, een verbruiker (de versterker) trekt door de kabel wat hij moet hebben en meer niet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
  • Leuk
Waarderingen: Deleted member 4363
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!