MartiPolo9N
Lid
Dit is het geworden. Inbouw in begin oktober.
Match M5 DSP
PP-7S D reserevewiel subwoofer
Match M5 DSP
Volkswagen
Polo 9N
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goeie keuze ga je geen spijt van krijgen heb dat jaren in me golf 7 gehadDit is het geworden. Inbouw in begin oktober.
Match M5 DSP
kan je mooi combineren met zo'n super mooie rcd330Oeh goed om te weten! Ik wilde een tijdje geleden ook zo'n sub plaatsen, maar kon nergens zo'n dongle vinden.
Waar heb je deze lange bevestigingspin vandaan die door subwoofer en reservewiel heen gaat en vast zit aan de auto?bij een Polo AW (en dacht bij een Golf en Passat en nog paar modellen) past een Helix voor de reservewiel plaats perfect samen met reservewiel met gereedschap in zelf er bij hoor. en dit zonder de pootjes te verwijderen van de Helix.
mijn opstelling: onderaan de Helix, daarop de witte foam die de Helix beschermde in de doos (kwestie van de mooie glanzende bovenkant krasvrij te houden) en daarbovenop mijn reservewiel, met daarin de foam met krik en de rest van het gerief.
met resultaat nog 2cm tussen de opstelling en onderkant laadvloer. (wel op de bovenste stand welteverstaan)
gekocht op ebay. als ik me nog herinner model voor Arteon.Waar heb je deze lange bevestigingspin vandaan die door subwoofer en reservewiel heen gaat en vast zit aan de auto?
Thanks, inderdaad van een Arteon/Passat!gekocht op ebay. als ik me nog herinner model voor Arteon.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.