Dat mag ook al bijna nergens meer.Je kan ook de grens over en even lekker open trekken
Dat mag ook al bijna nergens meer.Je kan ook de grens over en even lekker open trekken
Ik ben laatst nog naar Stuttgart geweest en heb hem toch aardig open getrokken over het gehele traject.Dat mag ook al bijna nergens meer.
Is een beetje hoog op voor iemand uit het zuiden.Ik ben laatst nog naar Stuttgart geweest en heb hem toch aardig open getrokken over het gehele traject.
Als je de A12 Duiven/Zevenaar/Babberich pakt mag je direct vanaf de grens al knalle
1 op 11 is behoorlijk pittig.Dat scheelt ook net hoelang je door durft te rijden als het lampje gaat branden.
Als er 40 liter in gaat, heb je pittig je best gedaan.
Meestal gaat er bij mij nadat het lampje gaat branden 36 tot 38 liter in.
Mijn verbruik blijft altijd 1 op 11.
Euro 98 only.
Maakt niet uit of ik over de snelweg (volgas120km/h) ga 21km, of 13km binnendoor (50/60km/h) ..... verbruik blijft hetzelfde.
Al zegt de auto zelf wel dat ie zuiniger is over de snelweg, maar dat zeggen mijn tankbonnetjes niet.
Iets wat wel iets scheelt is met m'n uitlaat klep open rijden,
duidelijke verklaring heb ik daar niet voor.
Al met al verbruikt ie 1 op 1.
Tank leeg tank vol.
Zonder doet ie t niet.
Niet alle tankstations van hetzelfde merk hebben dezelfde prijs, ligt eraan waar je gaat tanken.Ik kon gisteren €2,509 betalen bij de BP
Klopt, dit was een goed dure in Westervoort.Niet alle tankstations van hetzelfde merk hebben dezelfde prijs, ligt eraan waar je gaat tanken.
Dan ben je de winst alweer kwijt.Maar rijbereik was 25km dus was ff niet anders.
Die foto was niet van 98 eh ( Ik net getankt voor 2.359 bij een Argos tankstation in mijn buurt. Ohja eigk lieg ik een beetje ging nog 17cent af met de tankey app )Was dat vanochtend?
Ik kon gisteren €2,509 betalen bij de BP
95 E10 is voor het Nederlandse klimaat (lees rijsnelheden) meer dan goed voldoende.Zie nu idd euro 95, dacht GTI dus is 98 sowieso.
Vond het verschil al groot maar dit verklaard
wat doet deze toevoeging? preciess95 E10 is voor het Nederlandse klimaat (lees rijsnelheden) meer dan goed voldoende.
Ik tank niet bij witte pompen, maar eigenlijk altijd bij BP of Esso.
Gebruik wel elke 4 maanden een benzine toevoeging (Petrol system cleaner van 4Tec) alleen via de dealer te koop.
Over een paar weken ga ik voor de autovakantie wel 2x van te voren 98 E5 tanken.
Duitsland heeft toch een ander klimaat, hierop reageert de auto, net over de grens.....kom op baaaassie....... gassennnnnn en schoonblazennnnn die handel.
uiteraard reageer ik dan positief
Reinigt het hele brandstof systeem van benzinetank tot injectoren.wat doet deze toevoeging? preciess
Zal vast iets doen maar aan de inlaat niet.Reinigt het hele brandstof systeem van benzinetank tot injectoren.
Er staat genoeg op google en de meningen zijn hierover verdeeld.
Ik voel me er prettig bij.
Ik zie dat anders...95 E10 is voor het Nederlandse klimaat (lees rijsnelheden) meer dan goed voldoende.
Ik tank niet bij witte pompen, maar eigenlijk altijd bij BP of Esso.
Gebruik wel elke 4 maanden een benzine toevoeging (Petrol system cleaner van 4Tec) alleen via de dealer te koop.
Over een paar weken ga ik voor de autovakantie wel 2x van te voren 98 E5 tanken.
Duitsland heeft toch een ander klimaat, hierop reageert de auto, net over de grens.....kom op baaaassie....... gassennnnnn en schoonblazennnnn die handel.
uiteraard reageer ik dan positief
welke dealer haal je het?Reinigt het hele brandstof systeem van benzinetank tot injectoren.
Er staat genoeg op google en de meningen zijn hierover verdeeld.
Ik voel me er prettig bij.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.