Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Al met al en zware bevalling!! Nu al.Phoeh..... Wat verlang ik toch weer naar een lekker zomerdagje. Niet dat ik een hekel heb aan sneeuw en ijs, integendeel zelfs. Dat winterse weer ziet er prachtig uit. Maar ik heb gewoon weer zin om dat groene ding uit de garage te rollen en een stuk te gaan rijden. Heerlijk dakje open en genieten van al de glimlachen die op de gezichten van veel mensen verschijnen als we voorbij komen.
Echter zitten de ritten de komende tijd er nog niet echt in. Gruwelijk druk met werk en daarbij staat mijn vrouw op knappen. Als het goed is word ik met een weekje of 4 voor een 2e maal vader dus veel vrije tijd zit er voorlopig niet in.
Voor nu doe ik het nog maar even met de foto’s..
Ik zal hem verlagen als ik jou was!!
Die mening delen we dan.Dikke stance hoor! Van mij mogen alle wagens lekker plat liggen
Is dit met veren of rij je op lucht? Hoort wel een beetje bij t 'aircooled'
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.