te koop: eibach verlagings veren voor 6r 1.2 TSI DSG, 1.2 TDI, 1.6 TDI

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zoek deze veren. Waarom ben je over gegaan naar een schroefset? reed het niet comfortabel? ik wil dit combineren met 18 inch.. Is het dan nog wel te rijden..?

Ik heb een schroefset genomen omdat ik wat stugger wou gaan en qua comfor is het persoonlijk, een hoop mensen hier rijden met deze set. Ik was er niet kapot van maar dat komt waarschijnlijk doordat ik op al mijn auto's met een schroefset heb gereden :). Ik kan het voor jou niet beslissen of het voor jou comfortabel rijd snap je :)
 
maar zoals jij zegt, er rijden hier meer polo's rond met deze veren..? en die zijn gewoon content over de comfort en verlaging zelf. Ik heb zelf 18 inch. dus hopelijk loopt dit niet aan etc. en valt er normaal mee te rijden.
Bijkomend probleem is dat ik ze er niet zelf kan monteren. Had gevraagd wat daar de kosten van zijn maar dat is ook niet mis. Is best een duur geintje van die veren steken. Ze rekenen wel 3 uur en dan balanseren erbij.

Niet iemand in de buurt van Roosendaal die dan kan/wil helpen met het monteren ervan die er verstand van heeft..?
 
foto's!
 

Bijlagen

  • $(KGrHqFHJC8FFkN5KOq1BRbU7UFNOw~~60_85.jpg
    $(KGrHqFHJC8FFkN5KOq1BRbU7UFNOw~~60_85.jpg
    74.8 KB · Weergaven: 38
  • $T2eC16FHJH!FFlvq+VCMBRbU7cNbow~~60_85.jpg
    $T2eC16FHJH!FFlvq+VCMBRbU7cNbow~~60_85.jpg
    51.3 KB · Weergaven: 36
  • $T2eC16Z,!)kE9s4,BEQ8BRbU7WNOmg~~60_85.jpg
    $T2eC16Z,!)kE9s4,BEQ8BRbU7WNOmg~~60_85.jpg
    78 KB · Weergaven: 36
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!