Te Koop!!! Highline ondergrill met rode lijn Polo 6r.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe mijn Polo 6r Highline ondergrill weg.

De strip is in originele flashrode Volkswagen lak gespoten en afgewerkt met 2 componenten hoogglans lak voor een krasvast en slijtvast resultaat. Uniek...

Gaarne geen onzin biedingen. Heeft ongeveer 150 Euro gekost maar mag voor een goed bod weg.
Ik ga aan een ander project beginnen.

FotoPGRBCU7XD-1.jpg
 
Re: Highline ondergrill met rode lijn Polo 6r.

Nieuw met lak ongeveer 150 Euro en pas twee weken oud dus als nieuw.

Ik wil er minimaal 85 Euro voor hebben exclusief verzendkosten 6,75.

Iets betere foto, geeft echt een gti effect. ;) Staat erg mooi bij een zwarte of witte of blauwe Polo.
FotoJHMIUITND-1.jpg
 
Ja is gewoon eerlijke en duidelijke tekst. Ik heb het honinggraadrooster veranderd in rooster :lol:

Maar blackpolobm je wilde hem toch niet hebben gaf je aan??

Ik heb rooster erbij staan zodat men begrijpt dat het om de rode strip plus rooster ondergrill gaat...snap ie?
Ik heb gti effect of gti look staan. Lijkt mij volkomen duidelijk dan.

In ieder geval heb ik hem nog te koop Big Grin

FotoYG6MLDF4D-1.jpg



FotoJHMIUITND-1.jpg
 
Dan had ik het verkeerd begrepen excuus. Big Grin

Ik vind 85 euro voor een unieke highline grill die 150 Euro kostte en pas twee weken oud is zeker niet te duur.

Hij ligt niet in de weg en is netjes opgeborgen in de schuur dus mocht je je nog bedenken dan hoor ik het wel.

Foto3ZVMPXSTD-1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!