Te Koop: Originele Riverside 16 inch velgen met Goodyear winterbanden voor Polo 6R.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat ik mijn Polo verkocht heb, verkoop ik mijn set winterbanden.
De velgen zijn originele 16 inch Riverside velgen die in de optielijst van de Polo 6R Highline staan.
Om de velg Goodyear Ultragrip 8 winterbanden. De velgen en banden hebben slechts 3000 km gereden en zijn dus nog zo goed als nieuw.
Prijs van de set: 700 euro

Gr,
Stefan (Skyracer)
 
Productiedatum: week 15, 2011
Heb ze aangeschaft in juli 2011
Zit nog ruim 8mm profiel op de banden.
Op mijn inzending van foto van de maand april, staat de velg met band.
De velgen zijn onbeschadigd en zonder krassen.
 
Hier nog een foto van de set:


Ook te koop iPhone craddle en Iphone/iPod usb kabel, maar hier moet ik nog even een nieuw discussie voor maken.
 
Per ongeluk neergezet als 16 inch, de originele lichtmetalen velgen zijn natuurlijk 15 inch. Hier volgen de juiste gegevens en aangepaste prijs:

Velg: Riverside, onbeschadigd zonder krassen.
Banden: Goodyear Ultragrip 8 Winterbanden met ruim 8mm profiel (2011)
Bandenmaat: M+S 185/60 R15 88T (perfecte maat voor echt winterse omstandigheden)

Nieuwe setprijs: 600 euro

gr,
Stefan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!