Te koop Schroefset AP Technics POLO 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Te koop Schroefset AP Techniks POLO 6R

9n3/ 6r Ander onderstel :lol: (klopt dan is het goedkoper) :roll: Of het regelbaar in stugheid is zou ik niet weten wel weet ik dat het vele malen beter rijdt dan een goedkopere set qua comfort/ stugheid is zeker minder ;) .

Re: Te koop Schroefset AP Techniks POLO 6R

[resize=600:3h2obud8]http://img716.imageshack.us/img716/2395/img43752.jpg[/resize:3h2obud8]
het is deze!

Misschien heb ik het wel verkeerd gelezen op de doos ik zag iets staan met technics namelijk moet in de schuur gaan kijken alleen is het te koud.. Komt wel wanneer iemand ooit interesse heeft.

iig Nog steeds te koop!!!

AP is een goed duits merk trouwens, wordt in zelfde fabriek als weitec gemaakt als het goed is en die weer een dochterbedrijf is van het duurdere KW. Mocht iemand puur voor de looks gaan dan is dit ideaal.

vmaxx setjes zijn bagger, een beetje meer en je hebt AP / Cobra (vooral voor looks en behoud van comfort) en daarbovenop weer Koni > KW (variant 1) > Bilstein etc

Waarom verkoop je ze als ik vragen mag?

Thnx dit was mij ook verteld toen ik deze aanschafte, ik wou eerst voor jom/ maxx gaan maar de verkoper gaf aan als je nog een beetje comfort wilt behouden en betere kwaliteit wilt kan je beter voor AP gaan.

Op een nieuwe wagen moet je geen zooi installeren, ik dacht oke dus ze noemen het zooi :( :)

ik wil (wat anders?) :cool: vandaar te koop. Kan iemand misschien zijn polo dik maken!

Ik wacht het nog eventjes af.

Ik weet dat mensen dit mooi vinden! Go Low Before you head to Wothersee LoL.

[resize=600:1d8aitaj]http://i43.tinypic.com/9h6xsj.jpg[/resize:1d8aitaj]

Prijs gewijzigd €450,-

interesse PB!

Kunnen deze ook onder een 6R GTI? Vast wel...
Ik ga zaterdag mijn nieuwe 18" velgen passen, eens kijken hoe die staan zonder extra verlanging.. waarschijnlijk geen porum.
Als het idd geen gezicht is ga ik op zoek naar een midrange schroefset, deze ziet er prima uit.. ik laat het nog wel even weten. Als je hem ondertussen kunt verkopen; doen natuurlijk!

enveeka, hou er rekening mee dat de GTI (en de TDI's) de zwaardere versie nodig heeft ivm de vooraslast, weet niet tot hoeveel kg dit setje is maar dat kan Enzo je vast vertellen

ik moet ff op de doos checken man! Doe ik eender deze dagen! ligt in de schuur en het is brrrr...Stick Out Tongue

AP Schroefset VW Polo (6R)

Max aslast vooras: 861- 960 kg
Max aslast achteras: 770 kg
Verlaging voor: 30-60
Verlaging achter: 25-50

AP Suspension:

AP-suspension is onderdeel van KW. De schroefsets worden in Duitsland geproduceerd en zijn Tuv gekeurd. AP schroefsets zijn de beste keus bij een prijs en kwalitatief goede schroefset.

vwpolobm zei:
hi envee

waar blijven die foto's met die velgen van Ger?? als jij ze later niet mooi vind kan je altijd bij mij aankloppe ;)
Hahah! Ik ga zaterdag effe passen, maar als de auto te hoog staat naar mijn zin ga ik me beraden over een stel veren of een schroefset! Mocht ik ze ooit zat worden dan ben je de 1e :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!