Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hoi, ik ben nieuw op het forum, maar dat even terzijde.
ik heb een polo 6r gekocht en ben van plan deze te verlagen.
mijn eerste vraag is als ik deze set mocht kopen is het comfort nog redelijk?
ben namelijk pas 18 geworden dus weet er nog niet zoveel van.
en pas dit goed op deze wagen? want wil niet heel plat gaan ofzo gewoon mooi verlagen
ik had ook gelezen over schroefset van kw? is deze qua kwaliteit prijs comfort misschien interessanter?
ik ben ook van plan om rotiforms aan te schaffen (NUE).
ik ga voor 17'', want naar mijn mening is 18'' te groot voor een polo. (want na wat eerder speurwerk heb ik gezien dat 17'' rotiforms nue verkrijgbaar zijn)
ik heb een 1.2 dieseltje (55kw).
Ik houd niet zo van tweedehands dingen te kopen, dan geef ik soms liever wat meer geld uit en dan weet ik dat er 100% niks mis mee is.
want er moet toch een bepaalde reden zijn waarom je ze verkoopt als ze nog maar z'n 8000km hebben gemaakt.
En ik met er toch zeker van zijn dat er niets mis mee is, niet dat ik na een weekje erachter kom dan er bepaalde dingen niet kloppen, want dan is het ook maar zonden voor het geld.
ps: bedankt voor de info zal er zeker eens met mijn ouders over praten want die moeten ook nog altijd akkoord gaan. heb ze al kunnen overhalen om de auto beetje te verlagen hihi.
350€.. een bod
heb helaas wat probleempjes thuis dus de verkoop is niet door gegaan.
set is nog steeds te koop mensen
Ik bied je € 300,- :lol:
Ik bied je € 300,- :lol:
Ik heb wel vaker gelezen over sets die voor 9n(3) waren die prima onder een 6r konden, dus ik denk dat dit dan ook wel zou moeten kunnen, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen
Ik ga nog even wat onderzoek doen. Ik laat je binnenkort wel weten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.