Te koop voor de 6R automatische autoklep

Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
Gekocht voor mijn Polo maar ik kreeg het niet aan de praat. Vermoed dat ik verkeerde gasveren heb, OEM nummer niet correct.

2 'hulp'veren en een beschrijving in meerdere talen (o.a. Engels, NL)
Prijs 25 euro
Verzending uiteraard geen probleem.

2017-12-07 09.53.13.jpg

Beschrijving van de fabrikant:

Screen Shot 2017-12-07 at 09.57.20.png

gewoon afhalen bij de meet net zo makkelijk :)

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Ik heb interesse. Ben alleen een nieuwe gebruiker dus volgens mij kan ik geen pb sturen. Je zou mij via mijn naam kunnen vinden op de gebruikelijke kanalen.

Volkswagen  Polo 6R 
Dat kwam door het feit dat ik het op een 6c wilde passen, wetende dat het voor 6r is. Neemt niet weg dat dit concept wel werkt, ik had dit al eerder in een diy test fase geprobeerd en gisteren toevallig een iets betere versie gemaakt. Helaas moet ik nog wat meer finetunen, want soms pakt tie em net niet.

B8EACA39-847F-41DF-8277-C5A1C4F2AF0A.jpeg Er komt net niet genoeg spanning op de gasveren te staan. Daarvoor kan je deze monteren dan trekt ie de klep wel helemaal omhoog.
1K8827761D is het originele vw nummer.

Volkswagen  Polo 6R 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!