Terugroep actie's Polo 6C

Kun je inzien bij het RDW.
Bij de RDW zie ik voor mijn auto geen terugroepactie maar heb hier op 't forum toch al wel 't nodige voorbij zien komen.
Dus wil iedereen zijn dingetjes ff aanstippen dan kan ik een checklijstje maken.

De mijne crash sensor
Gaf je crash sensor een storing of is hij gewoon preventief vervangen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb mijn auto in Duitsland gelkocht vorige maand.
Nadat ik op het forum hoorde dat er problemen waren met de nokkenas steller heb ik navraag gedaan omdat ik niet weet of ze anders bij mij uit zouden komen omdat ik hem niet in Nederland gekocht heb. Ik heb hem nu pas 2 weken op naam.

Toen bleek dat deze 2 terugroepacties open stonden. Uiteraard meteen uit laten voeren en staat netjes vermeld achter in het service boekje.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!